בעידן של צרכנים המבקשים תוכן רלוונטי ובעל ערך, קמפיינים שיווקיים סטנדרטיים כבר אינם יעילים. במקום זאת, יותר ויותר חברות פונות לפרסום באמצעות כתבות תוכן – גישה המספקת לידים איכותיים בזכות התוכן הממוקד והחווייתי שהיא מציעה.
כתבות תוכן הן מאמרים או תכנים אחרים, המשולבים באתרים רלוונטיים ומציגים בצורה חוויתית ובעלת ערך את המוצרים או השירותים של החברה המפרסמת. זהו תוכן הממומן על ידי החברה, אך נכתב ומוצג בצורה תוכנית ולא כפרסומת ישירה.
"כתבות תוכן מאפשרות לחברות להגיע לקהל היעד שלהן באופן אורגני יותר מאשר פרסומות רגילות", אומר שמוליק, מומחה לשיווק דיגיטלי. "זה תוכן איכותי שמספק ללקוחות פוטנציאליים ערך אמתי, במקום להציע להם פרסומת חדגונית".
לדברי שמוליק, טמון כוח רב בכתבות תוכן מפני שהן מציגות לקהל את החברה ומומחיותה בדרך רלוונטית וספונטנית יותר. "לידים שמגיעים מכתבות תוכן מעורבים יותר ומתעניינים ברמה עמוקה יותר, לעומת לידים מפרסומות רגילות".
אחד היתרונות המרכזיים של כתבות תוכן הוא היכולת לכוון את התוכן באופן ספציפי עבור קהל היעד של החברה. "אנחנו בוחנים את הקהל הרצוי, הפלטפורמה המתאימה ביותר לחשיפה אליו, ואת המסרים המרכזיים שהם רלוונטיים ובעלי ערך עבורו"
היתרון הטמון בכך שכתבות תוכן נצפות ונקראות באופן וולונטרי, לעומת פרסומות שכפויות על הצרכנים.
עם השקעה הולכת וגוברת של חברות רבות בפרסום זה, נראה שכתבות התוכן תופסות תאוצה כגישה חזקה ומשכנעת להגיע לקהלי יעד מועדפים בדרך אותנטית ואיכותית יותר.